Mindenki számít

Mindenki számít

Tanuljunk meg (újra) hinni a csapatokban!

„Az ember nem csupán erőforrás. Az ember a lényeg.”
A bizonytalan gazdasági környezet, a távmunka, az elbocsátások szétzilálhatják a munkahelyi közösségeket. A vezetők válaszul gyakran erőből, szigorú ellenőrzésekkel igyekeznek fenntartani az irányítást. A munkatársak sokszor érzik úgy, hogy csak a képességeikre van szükség, nem a teljes emberre – és a „csendes felmondást” választják, vagyis lélek nélkül, csak a minimumot teszik bele a feladataikba.
De ennek nem kell így lennie.
Seth Godin, a legendás üzleti tanácsadó, felfedi, mi áll e tendenciák hátterében, és a munkavégzés és a vezetés emberközpontú, bizalmon alapuló újraértelmezésére inspirál. A választás rajtunk áll: Elviseljük az ipari kapitalizmus csömörét, eldobható eszközként kezeljük az embereket, és vakon száguldunk tovább az MI gerjesztette versenyben? Vagy összefogunk, megbízunk egymásban, és olyan szervezeteket építünk, amelyekben testhez álló munkát végezhetünk a közösség érdekében, és így a lehető legjobb teljesítményt nyújtjuk.

„Hiszek a kreativitásban, az emberségben. Hiszek abban, hogy ha leváltjuk a vakon követett parancsok világát, képesek lehetünk valami nagyobbra, többre. Hogy lehet közös a belső zene, amely meghatározza, hogy hova tartozunk, és általa együtt tudjuk játszani a fontosság dalát. Seth ismét felnyitja a szemeket olyan gondolatokkal, amelyeket minden vállalkozás ars poeticájává tennék.”
Karácson Tamás, Fluor


Borító ár: 4500 Ft
Bevezető ár: 3375 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3375 Ft
Előrendelem
Elérhetőség: Nincs készleten, előrendelhető
Várható megjelenés: 2024-06-04
Borító Kemény kötés
Méret 125x175 mm
Megjelenés 2024. 06. 04.
Terjedelem 248 oldal
ISBN 9789635654819

A szerzőről

Seth Godin

Seth Godin minden idők egyik legnagyobb hatású marketingszakembere. Könyveit olvasva másképp gondolkodunk a marketingről, illetve a munkáról. Az egyik legnépszerűbb marketingblog, a Seths.blog írója, TED-előadásait milliók látták. A Marketing Hall of Fame tagja, 21 bestseller könyvét több mint 39 nyelvre fordították le. A Yahoo! korábbi marketingigazgatója és számos sikeres startup, az altMBA, a Squidoo, a Yoyodyne, valamint a TheMarketingSeminar.com workshop alapítója. A HVG Könyveknél megjelent kötetei többek között Az alkotás rutinja, a Na, ez már marketing!, a Törzsek, A holtponton ne add fel!, a Minden marketinges hazudik sztorizik, a Vágj bele! és az Ikarosz tévedése.
Bővebb információ: sethgodin.com