1-7-ig mutatva a(z) 7 db-ból

Display: Lista / Rács
Mutat:
Rendezés:

Berger, Jonah

Ragályos!

Hogyan terjed a siker?

Mitől válik elsöprően népszerűvé egy száz dollárba kerülő szendvics, miért sülnek el visszafelé a kábítószerellenes reklámok, és miért osztja meg több mint 200 millió ember egy első ránézésre unalmas turmixgép videóját?   Jonah Berger, a Wharton Üzleti Iskola marketingprofesszora egy évtizede kutatja, vajon miért terjednek bizonyos ötletek jobban másoknál. Könyvében bemutatja a ragályosság törvényszerűségeit, amelyek a különböző termékekre és szolgáltatásokra ugyanúgy érvényesek, mint a szervezetekben terjedő ötletekre és a [...]
  • Bolti ár: 3900 Ft

  • Internetes ár: (-15%)3315 Ft

  • HVG-klubkártyával: (-20%)3120 Ft

A business nagykönyve

Minden, amit tudni érdemes

Mitől kezd szárnyalni egy cég? Mi kell egy sikeres startuphoz? Mitől válik naggyá egy üzleti vezető? Mi volt a titka Sheryl Sandbergnek, a Facebook vezérigazgatójának, Warren Buffett amerikai befektetőnek és Steve Jobsnak, az Apple vezérigazgatójának? Mire jó a kritikusút-elemzés és a marketingmix? Miképp csökkenthetők a veszteségek? Hogyan hasznosítható a big data?    A business nagykönyve a híres üzletemberek tanulságos történeteitől kezdve a legkiválóbb menedzsmentguruk elméleti és gyakorlati megoldásain át a legújabb kihívások [...]
  • Bolti ár: 4500 Ft

  • Internetes ár: (-15%)3825 Ft

  • HVG-klubkártyával: (-20%)3600 Ft

Guy Powell - Steven Groves - Jerry Dimos

ROI a közösségi médiában

Hogyan növelhetõ a marketingbefektetés megtérülése?

Hogyan lehet aktivizálni a közösségi média főszereplőit, a befolyásolókat, az egyéneket és a fogyasztókat, és milyen módszerekkel lehet mérni és növelni az ilyen irányú marketingbefektetések hatékonyságát? A könyvben bemutatott módszerek és eszközök a hagyományos és a közösségi marketing bármely kombinációjára alkalmazhatók. A szerzők ötlete egy új megközelítés: a médiabevonódási keretrendszer. Saját sikereikből kiindulva és számos esettanulmányra építve dolgozták ki ezt a rendkívül hasznos elemzési keretet. Ennek [...]
  • Bolti ár: 3900 Ft

  • Internetes ár: (-15%)3315 Ft

  • HVG-klubkártyával: (-20%)3120 Ft

Jantsch, John

Szigszalagmarketing

Praktikus marketingkalauz vállalkozásoknak

A jó marketing egyszerűen megragadó, praktikus, hatékony és olcsó, mint a szigszalag. John Jantsch a kisvállalkozói marketing elismert szakértője félretéve a bonyolult meghatározásokat, elméleti fejtegetéseket és hókuszpókuszokat egyszerűen és világosan mutatja be azt a mindenki számára elérhető, megfizethető és megragadó eszköztárat, amely garantálja, hogy partnereink, ügyfeleink és vevőink [...]
  • Bolti ár: 3900 Ft

  • Internetes ár: (-15%)3315 Ft

  • HVG-klubkártyával: (-20%)3120 Ft

Mányai Csaba

Reklám helyett

Marketing Interakció Tervezés

A reklámozásban is módot kell találnunk valódi kapcsolatok kiépítésére, az ügyfelek bevonására, valamint párbeszéd és bizalom kiépítésére. A kötetben felvázolt Marketing Interakció Tervezés pontosan ezekre helyezi a hangsúlyt: hogyan érjünk el versenyelőnyt oly módon, hogy tartalmas kapcsolatot építünk ki az ügyfelekkel egy új valóságban, felhasználva mind a régi, mind az új eszközöket, de új megközelítésben. Ahelyett, hogy csak [...]
  • Bolti ár: 3900 Ft

  • Internetes ár: (-15%)3315 Ft

  • HVG-klubkártyával: (-20%)3120 Ft

Godin, Seth

Hab a tortillán

Alkalmazzuk ésszerûen az új marketinget!

A Hab a tortillán bemutatja a korszerű marketing tizennégy trendjét, amit senki nem hagyhat figyelmen kívül. Megérteti, hogy manapság a tények nem veszik fel a versenyt a híresztelésekkel és a sztorikkal; megtanítja, hogyan keltsük fel a fogyasztók egyre lankadó figyelmét, és hogy az új matematika szerint miért ér többet ötezer ember, aki kíváncsi ránk, mint ötmillió, aki nem. [...]
  • Bolti ár: 3200 Ft

  • Internetes ár: (-15%)2720 Ft

  • HVG-klubkártyával: (-20%)2560 Ft

Prahalad, C. K.

Esélyek a piramis alján

Társadalmi felelõsségvállalás és profit

Forradalmi és Nobel-díjat érő gondolat: a világ milliárdnyi szegénye is óriási piacot jelenthet. Prahalad, napjaink egyik legnagyobb hatású menedzsmentszerzője mélységes humanizmussal, meglepő példákon keresztül mutatja be, hogy a termékek, az értékesítési csatornák és a marketingeszközök sokszor radikálisan új változataival nemcsak új piacokat nyerhetünk, hanem esélyt is adhatunk a szegényebb rétegek felemelkedéséhez. A CD-mellékletben videofilmek és esettanulmányok találhatók.     [...]
  • Bolti ár: 4800 Ft

  • Internetes ár: (-15%)4080 Ft

  • HVG-klubkártyával: (-20%)3840 Ft