Vorderman, Carol

Programozás gyerekeknek

A bináris kódtól a játékkészítésig lépésről lépésre

Érdekelnek a számítógépes játékok és animációk?
Szeretnél megtanulni programozni?
 
Saját játékokat készíteni élvezetes, hasznos és meglepően egyszerű kreatív tevékenység. A programozás tudománya egyesíti a művészetet, a történetmesélést, és fejleszti a logikus gondolkodást.
 
Ismerd meg a kezdő programozók leghasznosabb programnyelveit! A könyvben található színes grafikák, egyszerű magyarázatok és érdekes projektek segítségével könnyedén megtanulhatod a Scratch és a Python alapjait.
 
„Hiszem, hogy a programozás a 21. század írástudása. Aki érti a gépek nyelvét, tud algoritmikusan gondolkozni, az hatékonyabb, boldogabb és egészségesebb lesz. Ráadásul a programozás szórakoztató, izgalmas és kreatív alkotás.”
Halácsy Péter, a Prezi társalapítója
 
"A Logiscool programozó iskolában már több ezer, 6-18 éves diák kezdett el programozni, bizonyítva azt, hogy könnyen, játszva el lehet sajátítani  az algoritmikus gondolkodásmódot. Ez a könyv hiánypótló Magyarországon, és reméljük, sikerül minél több, a programozás nehézségével kapcsolatos tévhitet eloszlatni vele. Mi azt valljuk, hogy programozni bárki tud, mindenképpen érdemes kipróbálni! Az első lépések megtételéhez, az érdeklődés felkeltéséhez kiváló segítséget nyújt ez a könyv. Aki pedig tovább akar fejlődni, saját számítógépes játékot, mobil alkalmazást készítene, azt várjuk a Logiscool kurzusokra, nyári táborokba alkotni, kreatívan programozni."
dr. Breuer Anita, a Logiscool alapítója.
 
 
  • Bolti ár: 3900 Ft

  • Internetes ár: (-15%)3315 Ft

  • HVG-klubkártyával: (-20%)3120 Ft

Formátum233x195mm, puhatáblás
Megjelenés2016. április 15.
Terjedelem224 oldal
ISBN978-963-304-320-2