Anderson, Chris

Hosszú farok

A végtelenválaszték átírja az üzlet szabályait

Az online korszakba lépve végérvényesen megváltoztak a kereskedelem játékszabályai. A sikertermékek már nem képviselnek olyan gazdasági hatalmat, mint korábban. És vajon hová mennek a hűtlen fogyasztók? Úgy szóródnak szét, ahogy a piac is számtalan apró szegmensre darabolódik fel. A Google, Amazon, iTunes és eBay csak néhány példa arra, hogy a kis piacok összessége bizony jól kiaknázható. A HVG Könyvek kötete korunk meghatározó üzleti tanulmánya.

https://www.hvgkonyvek.hu/image/data/30_pdf_30.pdf

  • Bolti ár: 4500 Ft

  • Internetes ár: (-15%)3825 Ft

  • HVG-klubkártyával: (-20%)3599 Ft

Formátum160 x 235
Megjelenés2007
Terjedelem266
ISBN9789639686205

A szerzőről

Anderson, Chris

Chris Anderson Chris Anderson a TED elnöke és vezető kurátora. Oxfordban szerzett diplomát, majd újságírónak tanult. Vállalkozóként több mint száz sikeres magazint és weboldalt indított útjára, mielőtt minden figyelmével a TED felé fordult, amelyet nonprofit szervezetével közösen 2001-ben vásárolt meg. A TED szlogenje – „megosztásra érdemes gondolatok” – mára nemzetközi jelszóvá vált. New Yorkban él.   

A szerző további művei

Kapcsolódó termékek