Payne, Adrian

Crm-kézikönyv

Ügyfélkapcsolat felsõfokon

A sikeres vállalatra jellemző, hogy a meglévő ügyfeleket igyekszik megtartani, a piaci szereplőkkel jó viszonyt ápol és a marketinget az egész vállalatra kiterjedő, vagyis funkciókon átívelő feladatnak tekinti. A termékeket könnyű lemásolni, a siker ma már abban rejlik, hogy a nagy népszerűségnek örvendő terméket is kiemelkedő vevőélménnyel párosítsák. Kézikönyvünk esettanulmányok, üzleti bölcsességek és jól használható tippek tárháza. Kötelező olvasmány mindenkinek, aki hosszú távra tervez az üzleti életben!

https://www.hvgkonyvek.hu/image/data/crm_kész_web.pdf

  • Bolti ár: 4500 Ft

  • Internetes ár: (-15%)3825 Ft

  • HVG-klubkártyával: (-20%)3600 Ft

Formátum160 x 235
Megjelenés2007
Terjedelem472
ISBN9789639686298

Kapcsolódó termékek